loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 43
يکشنبه 28 آبان 1402 زمان : 9:41


مهم‌ترین اصول تعیین ادغام رنگ سایت کدام اند؟
دنیای فضا ما دنیای رنگ ها است، به هر کجا که نگاه کنیم رنگ ها به کلیه چیز مضمون‌ بخشیده اند و زیبایی دنیای دور و اطراف مان را مرهون رنگ ها هستیم. وقتی که سخن از ساخت وب سایت به بین می‌آید، او‌لین موضوع ای که به ذهن خطور می نماید، تاثیرگذاری رنگ ها بر استفاده کننده میباشد. نکته قابل توجه این میباشد که مخاطبین وبسایت شما بشر می‌باشند و به همین استدلال رنگ ها بر ذهن و جاری آن ها اثر گذار میباشند. در هنگام تعیین رنگ برای وبسایت یک سری فاکتور اساسی را بایستی در حیث بگیرید بطور نمونه اصول روانشناسی رنگ را بایستی بدانید، به ادغام رنگ ها اعتنا داشته باشید، رنگ ها بی آلایش و ضد و نقیض باشند و ... . در پی بعضا از این دست اندرکاران را طراحی سایت اختصاصی نظارت میکنیم.

اصول روانشناسی رنگ را بشناسید
پرداختن به مجموع جزئیات روانشناسی رنگ در‌این نوشته‌ی‌علمی نمی گنجد البته به صورت خلاصه می بایست بگوییم، رنگ ها در بازاریابی نقش بسیار مهمی دارا‌هستند چون اقتدار تداعی رنگ بالاست و از کودکی بطور ناخودآگاه در باطن ما مکان می‌گیرد. به عنوان مثال تمامی طبیعت را سبز و خورشید را رنگ زرد می‌دانند. یا این که بعضا از رنگ ها در تمدن های متفاوت معانی متفاوتی دارا هستند، از جمله در تمدن هندوستان، سپید رنگ سوگواری میباشد ولی در بخش اعظمی از کشورها علامت صلح میباشد. براین اساس می بایست در تعیین رنگ برای مارک و یا این که وبسایت خویش توجه نمایید تا تاثیر معکوس بر یوزرها شما نداشته باشد.

با تئوری رنگ ها آشنا باشید
می بایست داده ها نسبتا خیر و خوبی درخصوص رنگ های اساسی (قرمز‌رنگ، رنگ زرد، آبی رنگ)، رنگ های ثانویه و رنگ های ثالث داشته باشید. این که ادغام دو رنگ از مجموعه های سه گانه، چه رنگی تولید می نماید یا این که طیف های رنگی از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند و یا این که در زمینه ی رنگ های سرد و گرم داده ها داشته باشید. رنگ هایی که شما در فضای مجازی مشاهده میکنید، رنگ خالص نیستند و در هنگام پیاده سازی به طبع بایستی از رنگ های اینترنت به کار گیری نمایید تا در دستگاه های گوناگون رنگ تارنما شما مختلف اکران داده نشود. تفاوت های رنگ ها بسیار میباشد ولی آنچه گفته شد نکات اساسی میباشد که بایستی تا حدودی بدانید.

درباره مخلوط رنگی آیتم نظرتان تصور کنید
پیش از طراحی وب سایت به رنگ بندی که دوست دارید تصور کنید. اینکه در‌پی چه رنگ هایی می‌باشید اصلی میباشد، اینکه این رنگ ها از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند نیز اصلی میباشد. ولی در غایت تلاش نمائید که از تعداد متعددی رنگ به کار گیری نکنید و توجه فرمائید که چه رنگ هایی در کنار هم مخلوط خوب و با معنی تری دارا هستند. خلال این بایستی در ادامه رنگ هایی باشید که معرف تجارت شما می‌باشند. در هنگام پیاده سازی از فضاهای سپید در کنار رنگ ها غافل نشوید. چون وجود فضاهای سپید در کنار رنگ ها، نرخ تبدیل وب سایت را ارتقا می‌دهد.

آسانی را در مخلوط رنگی مراقبت نمائید
از مخلوط رنگ های متفاوت دوری کنید. وقتی که پالت رنگی یک وبسایت بی آلایش میباشد، دو مزیت برای آن وبسایت داراست. اولیه اینکه نادر بودن تعداد رنگ ها و نگهداری آسانی سبب ساز می گردد ریلکس خیس بتوانید رنگ ها را با یکدیگر ادغام نمائید. مزیت دوم این میباشد که کاربر وب سایت شما سردرگم نمی‌شود. در صورتی رنگ ها زیاد و ادغام بندی نامرتب و در هم آمیخته باشد، ذهن استفاده کننده مشغول پردازش رنگ ها گردیده و در تارنما شما مبتلا سردرگمی می گردد. به این ترتیب در مراقبت آسانی پالت رنگی وبسایت بکوشید.
در ادغام رنگی خویش کنتراست را در لحاظ بگیرید
زمانی که میخواهید رنگ گزینش نمایید به تضادومغایرت در میان رنگ ها اعتنا نمائید که بسیار تاثیرگذار میباشد. بخصوص برای بالا بردن نرخ تبدیل و یا این که جلب دقت استفاده کننده به نصیب خاصی از یک تارنما، ناهمخوانی رنگ ها شایسته ترین آیتم میباشد. فرض نمائید می‌خواهید استفاده کننده بر روی یک قسمت خاص از جمله دکمه خرید کلیک نمائید، در حالتی‌که از رنگ قابل قبولی به کارگیری فرمائید استفاده کننده را ترغیب نموده اید تا عملی که انتظار دارید را ایفا دهد. یعنی به آسانی نرخ تبدیل وبسایت خویش را بالا برده اید! البته در حیث داشته باشید که ناهمخوانی رنگی با تناقض رنگ ها تفاوت دارااست. مثال کنتراست رنگی را در وب سایت رایاپارس بخوبی میتوانید ملاحظه کنید و متوجه گردید.

رنگ وب سایت و مارک تان را یک دست فرمائید
در صورتی پیش از ساخت وب سایت برندی دارید که در آن از رنگ های خاصی به کار گیری نموده اید، خوب میباشد از به عبارتی مخلوط رنگی در طراحی وب سایت خویش نیز به کارگیری فرمائید تا کل جوانب و قسمت های بیزنس شما به نظر رنگی دارنده مطابقت و یکپارچگی باشند. در صورتی مارک شما دارنده رنگ یا این که رنگ هایی میباشد که اثر معکوس بر تجارت شما دارااست، عالی میباشد آن را تغییر تحول دهید و بعد از آن در طراحی وب خویش از آن سود ببرید. مهم‌ترین نکته در‌این نصیب این میباشد که به معنای تداعی گردیده بوسیله رنگ منتخب تان به ذهن کاربر اعتنا کرده باشید. آیا دقیقا به عبارتی چیزی که می خواهید را القا می نماید یا این که نه؟ تحقیق و نظارت برندهای حریف قادر است به شما یاری دهد.
معرفی 8 رنگ کاربرپسند برای طراحی وب سایت
برای طراحی وب سایت می قدرت از رنگ های متعددی بهره برد که هرمورد جابجایی دهنده پیام منحصر به فرد به شخصی به کاربر میباشد.

به کارگیری از تناژ نارنجی رنگ، صورتی و قرمز‌رنگ
گزینش این رنگ ها بیشتر برای تارنما های دکان جامه توصیه میشود. اکثری از برند های بلندتر در هنگام استارت فعالیت از این رنگ ها به کار گیری می نمایند. این نوع رنگ جزء دوستداشتنی ترین رنگ ها برای طراحی وب سایت فروشگاهی میباشد. رنگ های تناژ نارنجی رنگ بر روی خریدار اثر بسیار بهتر می‌گذارد. رنگ های گرم به عموم احساس نوستالژی سال های کودکی و نوجوانی را می‌دهد.

به کارگیری از رنگ صورتی موفق در وبسایت
رنگ صورتی برای مخاطبان خانم بسیار دوست داشتنی میباشد. سایه صورتی یک فضای آهسته ساخت و ساز می نماید و به چشمان یوزرها فشار وارد نمی نماید. با زرد رنگ تماما همخوانی داراست و اذن میدهد متن در قبال رنگ پر‌نور پررنگ گردد.

اکثری از برند ها رنگ سیاه را به مکان رنگ زرد در کنار صورتی استعمال می نمایند. رنگ مشکی یک رنگ جهانی میباشد براین اساس می اقتدار از آن در مواقعی که پالت قابل قبولی ندارید به کارگیری فرمائید.

به کارگیری از رنگ سیاه در طراحی وب سایت
در صورتیکه از رنگ سیاه تحت عنوان رنگ مجموع وبسایت به کار گیری کنیم. چه می گردد؟ بخش اعظمی از برند های دارای شهرت از این رنگ به کار گیری کرده اند و سود ای جز تحسین یوزرها اخذ نکرده اند. با این وجود، به کار گیری از این طرح رنگی به مهارت های خاصی نیاز داراست. تولید شیب مطلوب و تعیین بقیه موادتشکیل دهنده پیاده سازی (مداد، برنامه کودکان، تصاویر و غیره) بسیار اصلی میباشد.
استعمال از طیف رنگی آبی‌رنگ
مقطع فرصت زمان بر میباشد که رنگ آبی رنگ آیتم استقبال قرار گرفته میباشد. سایه چشمگیر آبی‌رنگ تیره یا این که پر‌نور در شبکه‌های‌عمومی زیرا فیسبوک و توییتر به طور کامل نمایان میباشد. البته در صورتیکه برای سایت های فروشگاهی میخواهید از این رنگ به کار گیری نمائید به رنگی دیدنی خیس نیاز دارید. امروزه یکی شایسته ترین ترکیبات رنگ آبی‌رنگ دریا میباشد با اندکی اضافه کردن سایه سبز نعنایی.

چرا این رنگ اینقدر دوستداشتنی میباشد؟ سایه های آبی‌رنگ شایسته ترین وضعیت در وقار بخشیدن به عموم میباشد و اثر مناسب بر اخلاق آنان داراست. این یکی دلایلی میباشد که تعداد متعددی سایت با این رنگ بندی مشاهده می‌کنید.

استعمال از رنگ های سیاه، سپید، خاکستری
به کارگیری از این رنگ ها آرم دهنده نازکی، آسانی و کلاسیک بودن میباشد. مطمئنا منتقدانی وجود دارا‌هستند که‌این رنگ ها را برای وبسایت مطلوب نمی دانند. با این درحال حاضر در حالتی که این رنگ ها با خط روال پروژه مطابقت و همخوانی داشته باشد؛ استعمال از آنان برای وبسایت شما سودمند میباشد.

شایسته ترین نمونه تارنما اپل میباشد که از این رنگ ها به کارگیری نموده است و از این طرح رنگ برای کارت دعوت و ارائه اکثر تولیدها کمپانی به کار گیری می نماید.

مثلا ، چنانچه تارنما شما مخاطبان خاص را مقصود قرار دهد، پس میتوانید با جسارت از این رنگ ها به کار گیری نمائید. به صورت معمول، یوزرها به جهت آسانی این تارنما ها را به خیر و خوبی فهم می نمایند.

استعمال از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ در ساخت وب سایت
زمانی یوزرها با سایتی که از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ استعمال نموده است؛ مواجه میگردند، فورا میفهمند که در ادامه چیزی غیرمعمول و شایان توجه رفته اند. خصوصیت اساسی این طرح رنگ این میباشد که به مهارت خاصی در پیاده سازی گرافیک و اینترنت نیاز ندارد. می‌توانید آن را همان طور که دوست دارید به فعلیت برسانید و به هر حالا سود بسیار جذابی خواهید گرفت.

استعمال از سایه های طبیعی در وبسایت
تامین از گوشه و کنار زیست به تازگیً به قضیه مهمی تبدیل شد‌ه‌است. چرا؟

اشخاص دارای شهرت بیشتر راجع‌به آن سخن می نمایند.
تولیدکنندگان محصول ها متفاوت درپی نگهداری دور و اطراف زیست می باشند.
رسانه های جمعی و اجتماعی داده ها بیشتری در ارتباط آن می‌گویند.
امروز اکثری از عموم فکر‌میکنند وظیفه آنان این میباشد که کاری موثر برای طبیعت اجرا دهند.

به همین برهان استعمال از رنگهای مربوطه (به صورت معمول، سبز، زرد رنگ، قرمز رنگ و آبی رنگ دریایی) در طراحی وب سایت معنای جدیدی پیدا نموده است. به صورت خاص، طراحان با به کارگیری از این رنگ ها به روانشناسی بشر میپردازند.

آدم طبیعت را دوست دارااست و مدام آن را تحسین نموده است. به همین استدلال میباشد که هنگام دیدن رنگ های شبیه در بعضی از محصول ها یا این که تارنما ها، معمولاً سریعاً به مارک متکی بودن می نمایند و همین فرمان منجر اعتبار آن برند میگردد. برای پیاده سازی نرم افزار نیز بایستی این مورد ها را در لحاظ بگیرید.

به کار گیری از خاکستری، زرد رنگ و سبز تیره
تصور ادغام این سه رنگ در یک پالت بسیار مشقت بار میباشد. چرا؟ چون پیش از اینً اکثر وقت ها به آن دقت نکرده ایم.

در نگاه نخستین، این پالت رنگ چندان جالب وجود ندارد. تصور میکنید کهن میباشد. البته این جنبه ظریف خاص بودن آن میباشد. در برهه ای از مجال، استفاده کننده متوجه می‌گردد که تا قبل از اینً اینگونه چیزی ندیده میباشد.

مهم‌ترین اصول تعیین ادغام رنگ سایت کدام اند؟
دنیای فضا ما دنیای رنگ ها است، به هر کجا که نگاه کنیم رنگ ها به کلیه چیز مضمون‌ بخشیده اند و زیبایی دنیای دور و اطراف مان را مرهون رنگ ها هستیم. وقتی که سخن از ساخت وب سایت به بین می‌آید، او‌لین موضوع ای که به ذهن خطور می نماید، تاثیرگذاری رنگ ها بر استفاده کننده میباشد. نکته قابل توجه این میباشد که مخاطبین وبسایت شما بشر می‌باشند و به همین استدلال رنگ ها بر ذهن و جاری آن ها اثر گذار میباشند. در هنگام تعیین رنگ برای وبسایت یک سری فاکتور اساسی را بایستی در حیث بگیرید بطور نمونه اصول روانشناسی رنگ را بایستی بدانید، به ادغام رنگ ها اعتنا داشته باشید، رنگ ها بی آلایش و ضد و نقیض باشند و ... . در پی بعضا از این دست اندرکاران را نظارت میکنیم.

اصول روانشناسی رنگ را بشناسید
پرداختن به مجموع جزئیات روانشناسی رنگ در‌این نوشته‌ی‌علمی نمی گنجد البته به صورت خلاصه می بایست بگوییم، رنگ ها در بازاریابی نقش بسیار مهمی دارا‌هستند چون اقتدار تداعی رنگ بالاست و از کودکی بطور ناخودآگاه در باطن ما مکان می‌گیرد. به عنوان مثال تمامی طبیعت را سبز و خورشید را رنگ زرد می‌دانند. یا این که بعضا از رنگ ها در تمدن های متفاوت معانی متفاوتی دارا هستند، از جمله در تمدن هندوستان، سپید رنگ سوگواری میباشد ولی در بخش اعظمی از کشورها علامت صلح میباشد. براین اساس می بایست در تعیین رنگ برای مارک و یا این که وبسایت خویش توجه نمایید تا تاثیر معکوس بر یوزرها شما نداشته باشد.

با تئوری رنگ ها آشنا باشید
می بایست داده ها نسبتا خیر و خوبی درخصوص رنگ های اساسی (قرمز‌رنگ، رنگ زرد، آبی رنگ)، رنگ های ثانویه و رنگ های ثالث داشته باشید. این که ادغام دو رنگ از مجموعه های سه گانه، چه رنگی تولید می نماید یا این که طیف های رنگی از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند و یا این که در زمینه ی رنگ های سرد و گرم داده ها داشته باشید. رنگ هایی که شما در فضای مجازی مشاهده میکنید، رنگ خالص نیستند و در هنگام پیاده سازی به طبع بایستی از رنگ های اینترنت به کار گیری نمایید تا در دستگاه های گوناگون رنگ تارنما شما مختلف اکران داده نشود. تفاوت های رنگ ها بسیار میباشد ولی آنچه گفته شد نکات اساسی میباشد که بایستی تا حدودی بدانید.

درباره مخلوط رنگی آیتم نظرتان تصور کنید
پیش از طراحی وب سایت به رنگ بندی که دوست دارید تصور کنید. اینکه در‌پی چه رنگ هایی می‌باشید اصلی میباشد، اینکه این رنگ ها از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند نیز اصلی میباشد. ولی در غایت تلاش نمائید که از تعداد متعددی رنگ به کار گیری نکنید و توجه فرمائید که چه رنگ هایی در کنار هم مخلوط خوب و با معنی تری دارا هستند. خلال این بایستی در ادامه رنگ هایی باشید که معرف تجارت شما می‌باشند. در هنگام پیاده سازی از فضاهای سپید در کنار رنگ ها غافل نشوید. چون وجود فضاهای سپید در کنار رنگ ها، نرخ تبدیل وب سایت را ارتقا می‌دهد.

آسانی را در مخلوط رنگی مراقبت نمائید
از مخلوط رنگ های متفاوت دوری کنید. وقتی که پالت رنگی یک وبسایت بی آلایش میباشد، دو مزیت برای آن وبسایت داراست. اولیه اینکه نادر بودن تعداد رنگ ها و نگهداری آسانی سبب ساز می گردد ریلکس خیس بتوانید رنگ ها را با یکدیگر ادغام نمائید. مزیت دوم این میباشد که کاربر وب سایت شما سردرگم نمی‌شود. در صورتی رنگ ها زیاد و ادغام بندی نامرتب و در هم آمیخته باشد، ذهن استفاده کننده مشغول پردازش رنگ ها گردیده و در تارنما شما مبتلا سردرگمی می گردد. به این ترتیب در مراقبت آسانی پالت رنگی وبسایت بکوشید.
در ادغام رنگی خویش کنتراست را در لحاظ بگیرید
زمانی که میخواهید رنگ گزینش نمایید به تضادومغایرت در میان رنگ ها اعتنا نمائید که بسیار تاثیرگذار میباشد. بخصوص برای بالا بردن نرخ تبدیل و یا این که جلب دقت استفاده کننده به نصیب خاصی از یک تارنما، ناهمخوانی رنگ ها شایسته ترین آیتم میباشد. فرض نمائید می‌خواهید استفاده کننده بر روی یک قسمت خاص از جمله دکمه خرید کلیک نمائید، در حالتی‌که از رنگ قابل قبولی به کارگیری فرمائید استفاده کننده را ترغیب نموده اید تا عملی که انتظار دارید را ایفا دهد. یعنی به آسانی نرخ تبدیل وبسایت خویش را بالا برده اید! البته در حیث داشته باشید که ناهمخوانی رنگی با تناقض رنگ ها تفاوت دارااست. مثال کنتراست رنگی را در وب سایت رایاپارس بخوبی میتوانید ملاحظه کنید و متوجه گردید.

رنگ وب سایت و مارک تان را یک دست فرمائید
در صورتی پیش از ساخت وب سایت برندی دارید که در آن از رنگ های خاصی به کار گیری نموده اید، خوب میباشد از به عبارتی مخلوط رنگی در طراحی وب سایت خویش نیز به کارگیری فرمائید تا کل جوانب و قسمت های بیزنس شما به نظر رنگی دارنده مطابقت و یکپارچگی باشند. در صورتی مارک شما دارنده رنگ یا این که رنگ هایی میباشد که اثر معکوس بر تجارت شما دارااست، عالی میباشد آن را تغییر تحول دهید و بعد از آن در طراحی وب خویش از آن سود ببرید. مهم‌ترین نکته در‌این نصیب این میباشد که به معنای تداعی گردیده بوسیله رنگ منتخب تان به ذهن کاربر اعتنا کرده باشید. آیا دقیقا به عبارتی چیزی که می خواهید را القا می نماید یا این که نه؟ تحقیق و نظارت برندهای حریف قادر است به شما یاری دهد.
معرفی 8 رنگ کاربرپسند برای طراحی وب سایت
برای طراحی وب سایت می قدرت از رنگ های متعددی بهره برد که هرمورد جابجایی دهنده پیام منحصر به فرد به شخصی به کاربر میباشد.

به کارگیری از تناژ نارنجی رنگ، صورتی و قرمز‌رنگ
گزینش این رنگ ها بیشتر برای تارنما های دکان جامه توصیه میشود. اکثری از برند های بلندتر در هنگام استارت فعالیت از این رنگ ها به کار گیری می نمایند. این نوع رنگ جزء دوستداشتنی ترین رنگ ها برای طراحی وب سایت فروشگاهی میباشد. رنگ های تناژ نارنجی رنگ بر روی خریدار اثر بسیار بهتر می‌گذارد. رنگ های گرم به عموم احساس نوستالژی سال های کودکی و نوجوانی را می‌دهد.

به کارگیری از رنگ صورتی موفق در وبسایت
رنگ صورتی برای مخاطبان خانم بسیار دوست داشتنی میباشد. سایه صورتی یک فضای آهسته ساخت و ساز می نماید و به چشمان یوزرها فشار وارد نمی نماید. با زرد رنگ تماما همخوانی داراست و اذن میدهد متن در قبال رنگ پر‌نور پررنگ گردد.

اکثری از برند ها رنگ سیاه را به مکان رنگ زرد در کنار صورتی استعمال می نمایند. رنگ مشکی یک رنگ جهانی میباشد براین اساس می اقتدار از آن در مواقعی که پالت قابل قبولی ندارید به کارگیری فرمائید.

به کارگیری از رنگ سیاه در طراحی وب سایت
در صورتیکه از رنگ سیاه تحت عنوان رنگ مجموع وبسایت به کار گیری کنیم. چه می گردد؟ بخش اعظمی از برند های دارای شهرت از این رنگ به کار گیری کرده اند و سود ای جز تحسین یوزرها اخذ نکرده اند. با این وجود، به کار گیری از این طرح رنگی به مهارت های خاصی نیاز داراست. تولید شیب مطلوب و تعیین بقیه موادتشکیل دهنده پیاده سازی (مداد، برنامه کودکان، تصاویر و غیره) بسیار اصلی میباشد.
استعمال از طیف رنگی آبی‌رنگ
مقطع فرصت زمان بر میباشد که رنگ آبی رنگ آیتم استقبال قرار گرفته میباشد. سایه چشمگیر آبی‌رنگ تیره یا این که پر‌نور در شبکه‌های‌عمومی زیرا فیسبوک و توییتر به طور کامل نمایان میباشد. البته در صورتیکه برای سایت های فروشگاهی میخواهید از این رنگ به کار گیری نمائید به رنگی دیدنی خیس نیاز دارید. امروزه یکی شایسته ترین ترکیبات رنگ آبی‌رنگ دریا میباشد با اندکی اضافه کردن سایه سبز نعنایی.

چرا این رنگ اینقدر دوستداشتنی میباشد؟ سایه های آبی‌رنگ شایسته ترین وضعیت در وقار بخشیدن به عموم میباشد و اثر مناسب بر اخلاق آنان داراست. این یکی دلایلی میباشد که تعداد متعددی سایت با این رنگ بندی مشاهده می‌کنید.

استعمال از رنگ های سیاه، سپید، خاکستری
به کارگیری از این رنگ ها آرم دهنده نازکی، آسانی و کلاسیک بودن میباشد. مطمئنا منتقدانی وجود دارا‌هستند که‌این رنگ ها را برای وبسایت مطلوب نمی دانند. با این درحال حاضر در حالتی که این رنگ ها با خط روال پروژه مطابقت و همخوانی داشته باشد؛ استعمال از آنان برای وبسایت شما سودمند میباشد.

شایسته ترین نمونه تارنما اپل میباشد که از این رنگ ها به کارگیری نموده است و از این طرح رنگ برای کارت دعوت و ارائه اکثر تولیدها کمپانی به کار گیری می نماید.

مثلا ، چنانچه تارنما شما مخاطبان خاص را مقصود قرار دهد، پس میتوانید با جسارت از این رنگ ها به کار گیری نمائید. به صورت معمول، یوزرها به جهت آسانی این تارنما ها را به خیر و خوبی فهم می نمایند.

استعمال از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ در ساخت وب سایت
زمانی یوزرها با سایتی که از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ استعمال نموده است؛ مواجه میگردند، فورا میفهمند که در ادامه چیزی غیرمعمول و شایان توجه رفته اند. خصوصیت اساسی این طرح رنگ این میباشد که به مهارت خاصی در پیاده سازی گرافیک و اینترنت نیاز ندارد. می‌توانید آن را همان طور که دوست دارید به فعلیت برسانید و به هر حالا سود بسیار جذابی خواهید گرفت.

استعمال از سایه های طبیعی در وبسایت
تامین از گوشه و کنار زیست به تازگیً به قضیه مهمی تبدیل شد‌ه‌است. چرا؟

اشخاص دارای شهرت بیشتر راجع‌به آن سخن می نمایند.
تولیدکنندگان محصول ها متفاوت درپی نگهداری دور و اطراف زیست می باشند.
رسانه های جمعی و اجتماعی داده ها بیشتری در ارتباط آن می‌گویند.
امروز اکثری از عموم فکر‌میکنند وظیفه آنان این میباشد که کاری موثر برای طبیعت اجرا دهند.

به همین برهان استعمال از رنگهای مربوطه (به صورت معمول، سبز، زرد رنگ، قرمز رنگ و آبی رنگ دریایی) در طراحی وب سایت معنای جدیدی پیدا نموده است. به صورت خاص، طراحان با به کارگیری از این رنگ ها به روانشناسی بشر میپردازند.

آدم طبیعت را دوست دارااست و مدام آن را تحسین نموده است. به همین استدلال میباشد که هنگام دیدن رنگ های شبیه در بعضی از محصول ها یا این که تارنما ها، معمولاً سریعاً به مارک متکی بودن می نمایند و همین فرمان منجر اعتبار آن برند میگردد. برای پیاده سازی نرم افزار نیز بایستی این مورد ها را در لحاظ بگیرید.

به کار گیری از خاکستری، زرد رنگ و سبز تیره
تصور ادغام این سه رنگ در یک پالت بسیار مشقت بار میباشد. چرا؟ چون پیش از اینً اکثر وقت ها به آن دقت نکرده ایم.

در نگاه نخستین، این پالت رنگ چندان جالب وجود ندارد. تصور میکنید کهن میباشد. البته این جنبه ظریف خاص بودن آن میباشد. در برهه ای از مجال، استفاده کننده متوجه می‌گردد که تا قبل از اینً اینگونه چیزی ندیده میباشد.


مهم‌ترین اصول تعیین ادغام رنگ سایت کدام اند؟
دنیای فضا ما دنیای رنگ ها است، به هر کجا که نگاه کنیم رنگ ها به کلیه چیز مضمون‌ بخشیده اند و زیبایی دنیای دور و اطراف مان را مرهون رنگ ها هستیم. وقتی که سخن از ساخت وب سایت به بین می‌آید، او‌لین موضوع ای که به ذهن خطور می نماید، تاثیرگذاری رنگ ها بر استفاده کننده میباشد. نکته قابل توجه این میباشد که مخاطبین وبسایت شما بشر می‌باشند و به همین استدلال رنگ ها بر ذهن و جاری آن ها اثر گذار میباشند. در هنگام تعیین رنگ برای وبسایت یک سری فاکتور اساسی را بایستی در حیث بگیرید بطور نمونه اصول روانشناسی رنگ را بایستی بدانید، به ادغام رنگ ها اعتنا داشته باشید، رنگ ها بی آلایش و ضد و نقیض باشند و ... . در پی بعضا از این دست اندرکاران را طراحی سایت اختصاصی نظارت میکنیم.

اصول روانشناسی رنگ را بشناسید
پرداختن به مجموع جزئیات روانشناسی رنگ در‌این نوشته‌ی‌علمی نمی گنجد البته به صورت خلاصه می بایست بگوییم، رنگ ها در بازاریابی نقش بسیار مهمی دارا‌هستند چون اقتدار تداعی رنگ بالاست و از کودکی بطور ناخودآگاه در باطن ما مکان می‌گیرد. به عنوان مثال تمامی طبیعت را سبز و خورشید را رنگ زرد می‌دانند. یا این که بعضا از رنگ ها در تمدن های متفاوت معانی متفاوتی دارا هستند، از جمله در تمدن هندوستان، سپید رنگ سوگواری میباشد ولی در بخش اعظمی از کشورها علامت صلح میباشد. براین اساس می بایست در تعیین رنگ برای مارک و یا این که وبسایت خویش توجه نمایید تا تاثیر معکوس بر یوزرها شما نداشته باشد.

با تئوری رنگ ها آشنا باشید
می بایست داده ها نسبتا خیر و خوبی درخصوص رنگ های اساسی (قرمز‌رنگ، رنگ زرد، آبی رنگ)، رنگ های ثانویه و رنگ های ثالث داشته باشید. این که ادغام دو رنگ از مجموعه های سه گانه، چه رنگی تولید می نماید یا این که طیف های رنگی از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند و یا این که در زمینه ی رنگ های سرد و گرم داده ها داشته باشید. رنگ هایی که شما در فضای مجازی مشاهده میکنید، رنگ خالص نیستند و در هنگام پیاده سازی به طبع بایستی از رنگ های اینترنت به کار گیری نمایید تا در دستگاه های گوناگون رنگ تارنما شما مختلف اکران داده نشود. تفاوت های رنگ ها بسیار میباشد ولی آنچه گفته شد نکات اساسی میباشد که بایستی تا حدودی بدانید.

درباره مخلوط رنگی آیتم نظرتان تصور کنید
پیش از طراحی وب سایت به رنگ بندی که دوست دارید تصور کنید. اینکه در‌پی چه رنگ هایی می‌باشید اصلی میباشد، اینکه این رنگ ها از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند نیز اصلی میباشد. ولی در غایت تلاش نمائید که از تعداد متعددی رنگ به کار گیری نکنید و توجه فرمائید که چه رنگ هایی در کنار هم مخلوط خوب و با معنی تری دارا هستند. خلال این بایستی در ادامه رنگ هایی باشید که معرف تجارت شما می‌باشند. در هنگام پیاده سازی از فضاهای سپید در کنار رنگ ها غافل نشوید. چون وجود فضاهای سپید در کنار رنگ ها، نرخ تبدیل وب سایت را ارتقا می‌دهد.

آسانی را در مخلوط رنگی مراقبت نمائید
از مخلوط رنگ های متفاوت دوری کنید. وقتی که پالت رنگی یک وبسایت بی آلایش میباشد، دو مزیت برای آن وبسایت داراست. اولیه اینکه نادر بودن تعداد رنگ ها و نگهداری آسانی سبب ساز می گردد ریلکس خیس بتوانید رنگ ها را با یکدیگر ادغام نمائید. مزیت دوم این میباشد که کاربر وب سایت شما سردرگم نمی‌شود. در صورتی رنگ ها زیاد و ادغام بندی نامرتب و در هم آمیخته باشد، ذهن استفاده کننده مشغول پردازش رنگ ها گردیده و در تارنما شما مبتلا سردرگمی می گردد. به این ترتیب در مراقبت آسانی پالت رنگی وبسایت بکوشید.
در ادغام رنگی خویش کنتراست را در لحاظ بگیرید
زمانی که میخواهید رنگ گزینش نمایید به تضادومغایرت در میان رنگ ها اعتنا نمائید که بسیار تاثیرگذار میباشد. بخصوص برای بالا بردن نرخ تبدیل و یا این که جلب دقت استفاده کننده به نصیب خاصی از یک تارنما، ناهمخوانی رنگ ها شایسته ترین آیتم میباشد. فرض نمائید می‌خواهید استفاده کننده بر روی یک قسمت خاص از جمله دکمه خرید کلیک نمائید، در حالتی‌که از رنگ قابل قبولی به کارگیری فرمائید استفاده کننده را ترغیب نموده اید تا عملی که انتظار دارید را ایفا دهد. یعنی به آسانی نرخ تبدیل وبسایت خویش را بالا برده اید! البته در حیث داشته باشید که ناهمخوانی رنگی با تناقض رنگ ها تفاوت دارااست. مثال کنتراست رنگی را در وب سایت رایاپارس بخوبی میتوانید ملاحظه کنید و متوجه گردید.

رنگ وب سایت و مارک تان را یک دست فرمائید
در صورتی پیش از ساخت وب سایت برندی دارید که در آن از رنگ های خاصی به کار گیری نموده اید، خوب میباشد از به عبارتی مخلوط رنگی در طراحی وب سایت خویش نیز به کارگیری فرمائید تا کل جوانب و قسمت های بیزنس شما به نظر رنگی دارنده مطابقت و یکپارچگی باشند. در صورتی مارک شما دارنده رنگ یا این که رنگ هایی میباشد که اثر معکوس بر تجارت شما دارااست، عالی میباشد آن را تغییر تحول دهید و بعد از آن در طراحی وب خویش از آن سود ببرید. مهم‌ترین نکته در‌این نصیب این میباشد که به معنای تداعی گردیده بوسیله رنگ منتخب تان به ذهن کاربر اعتنا کرده باشید. آیا دقیقا به عبارتی چیزی که می خواهید را القا می نماید یا این که نه؟ تحقیق و نظارت برندهای حریف قادر است به شما یاری دهد.
معرفی 8 رنگ کاربرپسند برای طراحی وب سایت
برای طراحی وب سایت می قدرت از رنگ های متعددی بهره برد که هرمورد جابجایی دهنده پیام منحصر به فرد به شخصی به کاربر میباشد.

به کارگیری از تناژ نارنجی رنگ، صورتی و قرمز‌رنگ
گزینش این رنگ ها بیشتر برای تارنما های دکان جامه توصیه میشود. اکثری از برند های بلندتر در هنگام استارت فعالیت از این رنگ ها به کار گیری می نمایند. این نوع رنگ جزء دوستداشتنی ترین رنگ ها برای طراحی وب سایت فروشگاهی میباشد. رنگ های تناژ نارنجی رنگ بر روی خریدار اثر بسیار بهتر می‌گذارد. رنگ های گرم به عموم احساس نوستالژی سال های کودکی و نوجوانی را می‌دهد.

به کارگیری از رنگ صورتی موفق در وبسایت
رنگ صورتی برای مخاطبان خانم بسیار دوست داشتنی میباشد. سایه صورتی یک فضای آهسته ساخت و ساز می نماید و به چشمان یوزرها فشار وارد نمی نماید. با زرد رنگ تماما همخوانی داراست و اذن میدهد متن در قبال رنگ پر‌نور پررنگ گردد.

اکثری از برند ها رنگ سیاه را به مکان رنگ زرد در کنار صورتی استعمال می نمایند. رنگ مشکی یک رنگ جهانی میباشد براین اساس می اقتدار از آن در مواقعی که پالت قابل قبولی ندارید به کارگیری فرمائید.

به کارگیری از رنگ سیاه در طراحی وب سایت
در صورتیکه از رنگ سیاه تحت عنوان رنگ مجموع وبسایت به کار گیری کنیم. چه می گردد؟ بخش اعظمی از برند های دارای شهرت از این رنگ به کار گیری کرده اند و سود ای جز تحسین یوزرها اخذ نکرده اند. با این وجود، به کار گیری از این طرح رنگی به مهارت های خاصی نیاز داراست. تولید شیب مطلوب و تعیین بقیه موادتشکیل دهنده پیاده سازی (مداد، برنامه کودکان، تصاویر و غیره) بسیار اصلی میباشد.
استعمال از طیف رنگی آبی‌رنگ
مقطع فرصت زمان بر میباشد که رنگ آبی رنگ آیتم استقبال قرار گرفته میباشد. سایه چشمگیر آبی‌رنگ تیره یا این که پر‌نور در شبکه‌های‌عمومی زیرا فیسبوک و توییتر به طور کامل نمایان میباشد. البته در صورتیکه برای سایت های فروشگاهی میخواهید از این رنگ به کار گیری نمائید به رنگی دیدنی خیس نیاز دارید. امروزه یکی شایسته ترین ترکیبات رنگ آبی‌رنگ دریا میباشد با اندکی اضافه کردن سایه سبز نعنایی.

چرا این رنگ اینقدر دوستداشتنی میباشد؟ سایه های آبی‌رنگ شایسته ترین وضعیت در وقار بخشیدن به عموم میباشد و اثر مناسب بر اخلاق آنان داراست. این یکی دلایلی میباشد که تعداد متعددی سایت با این رنگ بندی مشاهده می‌کنید.

استعمال از رنگ های سیاه، سپید، خاکستری
به کارگیری از این رنگ ها آرم دهنده نازکی، آسانی و کلاسیک بودن میباشد. مطمئنا منتقدانی وجود دارا‌هستند که‌این رنگ ها را برای وبسایت مطلوب نمی دانند. با این درحال حاضر در حالتی که این رنگ ها با خط روال پروژه مطابقت و همخوانی داشته باشد؛ استعمال از آنان برای وبسایت شما سودمند میباشد.

شایسته ترین نمونه تارنما اپل میباشد که از این رنگ ها به کارگیری نموده است و از این طرح رنگ برای کارت دعوت و ارائه اکثر تولیدها کمپانی به کار گیری می نماید.

مثلا ، چنانچه تارنما شما مخاطبان خاص را مقصود قرار دهد، پس میتوانید با جسارت از این رنگ ها به کار گیری نمائید. به صورت معمول، یوزرها به جهت آسانی این تارنما ها را به خیر و خوبی فهم می نمایند.

استعمال از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ در ساخت وب سایت
زمانی یوزرها با سایتی که از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ استعمال نموده است؛ مواجه میگردند، فورا میفهمند که در ادامه چیزی غیرمعمول و شایان توجه رفته اند. خصوصیت اساسی این طرح رنگ این میباشد که به مهارت خاصی در پیاده سازی گرافیک و اینترنت نیاز ندارد. می‌توانید آن را همان طور که دوست دارید به فعلیت برسانید و به هر حالا سود بسیار جذابی خواهید گرفت.

استعمال از سایه های طبیعی در وبسایت
تامین از گوشه و کنار زیست به تازگیً به قضیه مهمی تبدیل شد‌ه‌است. چرا؟

اشخاص دارای شهرت بیشتر راجع‌به آن سخن می نمایند.
تولیدکنندگان محصول ها متفاوت درپی نگهداری دور و اطراف زیست می باشند.
رسانه های جمعی و اجتماعی داده ها بیشتری در ارتباط آن می‌گویند.
امروز اکثری از عموم فکر‌میکنند وظیفه آنان این میباشد که کاری موثر برای طبیعت اجرا دهند.

به همین برهان استعمال از رنگهای مربوطه (به صورت معمول، سبز، زرد رنگ، قرمز رنگ و آبی رنگ دریایی) در طراحی وب سایت معنای جدیدی پیدا نموده است. به صورت خاص، طراحان با به کارگیری از این رنگ ها به روانشناسی بشر میپردازند.

آدم طبیعت را دوست دارااست و مدام آن را تحسین نموده است. به همین استدلال میباشد که هنگام دیدن رنگ های شبیه در بعضی از محصول ها یا این که تارنما ها، معمولاً سریعاً به مارک متکی بودن می نمایند و همین فرمان منجر اعتبار آن برند میگردد. برای پیاده سازی نرم افزار نیز بایستی این مورد ها را در لحاظ بگیرید.

به کار گیری از خاکستری، زرد رنگ و سبز تیره
تصور ادغام این سه رنگ در یک پالت بسیار مشقت بار میباشد. چرا؟ چون پیش از اینً اکثر وقت ها به آن دقت نکرده ایم.

در نگاه نخستین، این پالت رنگ چندان جالب وجود ندارد. تصور میکنید کهن میباشد. البته این جنبه ظریف خاص بودن آن میباشد. در برهه ای از مجال، استفاده کننده متوجه می‌گردد که تا قبل از اینً اینگونه چیزی ندیده میباشد.

مهم‌ترین اصول تعیین ادغام رنگ سایت کدام اند؟
دنیای فضا ما دنیای رنگ ها است، به هر کجا که نگاه کنیم رنگ ها به کلیه چیز مضمون‌ بخشیده اند و زیبایی دنیای دور و اطراف مان را مرهون رنگ ها هستیم. وقتی که سخن از ساخت وب سایت به بین می‌آید، او‌لین موضوع ای که به ذهن خطور می نماید، تاثیرگذاری رنگ ها بر استفاده کننده میباشد. نکته قابل توجه این میباشد که مخاطبین وبسایت شما بشر می‌باشند و به همین استدلال رنگ ها بر ذهن و جاری آن ها اثر گذار میباشند. در هنگام تعیین رنگ برای وبسایت یک سری فاکتور اساسی را بایستی در حیث بگیرید بطور نمونه اصول روانشناسی رنگ را بایستی بدانید، به ادغام رنگ ها اعتنا داشته باشید، رنگ ها بی آلایش و ضد و نقیض باشند و ... . در پی بعضا از این دست اندرکاران را نظارت میکنیم.

اصول روانشناسی رنگ را بشناسید
پرداختن به مجموع جزئیات روانشناسی رنگ در‌این نوشته‌ی‌علمی نمی گنجد البته به صورت خلاصه می بایست بگوییم، رنگ ها در بازاریابی نقش بسیار مهمی دارا‌هستند چون اقتدار تداعی رنگ بالاست و از کودکی بطور ناخودآگاه در باطن ما مکان می‌گیرد. به عنوان مثال تمامی طبیعت را سبز و خورشید را رنگ زرد می‌دانند. یا این که بعضا از رنگ ها در تمدن های متفاوت معانی متفاوتی دارا هستند، از جمله در تمدن هندوستان، سپید رنگ سوگواری میباشد ولی در بخش اعظمی از کشورها علامت صلح میباشد. براین اساس می بایست در تعیین رنگ برای مارک و یا این که وبسایت خویش توجه نمایید تا تاثیر معکوس بر یوزرها شما نداشته باشد.

با تئوری رنگ ها آشنا باشید
می بایست داده ها نسبتا خیر و خوبی درخصوص رنگ های اساسی (قرمز‌رنگ، رنگ زرد، آبی رنگ)، رنگ های ثانویه و رنگ های ثالث داشته باشید. این که ادغام دو رنگ از مجموعه های سه گانه، چه رنگی تولید می نماید یا این که طیف های رنگی از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند و یا این که در زمینه ی رنگ های سرد و گرم داده ها داشته باشید. رنگ هایی که شما در فضای مجازی مشاهده میکنید، رنگ خالص نیستند و در هنگام پیاده سازی به طبع بایستی از رنگ های اینترنت به کار گیری نمایید تا در دستگاه های گوناگون رنگ تارنما شما مختلف اکران داده نشود. تفاوت های رنگ ها بسیار میباشد ولی آنچه گفته شد نکات اساسی میباشد که بایستی تا حدودی بدانید.

درباره مخلوط رنگی آیتم نظرتان تصور کنید
پیش از طراحی وب سایت به رنگ بندی که دوست دارید تصور کنید. اینکه در‌پی چه رنگ هایی می‌باشید اصلی میباشد، اینکه این رنگ ها از ادغام چه رنگ هایی بدست میایند نیز اصلی میباشد. ولی در غایت تلاش نمائید که از تعداد متعددی رنگ به کار گیری نکنید و توجه فرمائید که چه رنگ هایی در کنار هم مخلوط خوب و با معنی تری دارا هستند. خلال این بایستی در ادامه رنگ هایی باشید که معرف تجارت شما می‌باشند. در هنگام پیاده سازی از فضاهای سپید در کنار رنگ ها غافل نشوید. چون وجود فضاهای سپید در کنار رنگ ها، نرخ تبدیل وب سایت را ارتقا می‌دهد.

آسانی را در مخلوط رنگی مراقبت نمائید
از مخلوط رنگ های متفاوت دوری کنید. وقتی که پالت رنگی یک وبسایت بی آلایش میباشد، دو مزیت برای آن وبسایت داراست. اولیه اینکه نادر بودن تعداد رنگ ها و نگهداری آسانی سبب ساز می گردد ریلکس خیس بتوانید رنگ ها را با یکدیگر ادغام نمائید. مزیت دوم این میباشد که کاربر وب سایت شما سردرگم نمی‌شود. در صورتی رنگ ها زیاد و ادغام بندی نامرتب و در هم آمیخته باشد، ذهن استفاده کننده مشغول پردازش رنگ ها گردیده و در تارنما شما مبتلا سردرگمی می گردد. به این ترتیب در مراقبت آسانی پالت رنگی وبسایت بکوشید.
در ادغام رنگی خویش کنتراست را در لحاظ بگیرید
زمانی که میخواهید رنگ گزینش نمایید به تضادومغایرت در میان رنگ ها اعتنا نمائید که بسیار تاثیرگذار میباشد. بخصوص برای بالا بردن نرخ تبدیل و یا این که جلب دقت استفاده کننده به نصیب خاصی از یک تارنما، ناهمخوانی رنگ ها شایسته ترین آیتم میباشد. فرض نمائید می‌خواهید استفاده کننده بر روی یک قسمت خاص از جمله دکمه خرید کلیک نمائید، در حالتی‌که از رنگ قابل قبولی به کارگیری فرمائید استفاده کننده را ترغیب نموده اید تا عملی که انتظار دارید را ایفا دهد. یعنی به آسانی نرخ تبدیل وبسایت خویش را بالا برده اید! البته در حیث داشته باشید که ناهمخوانی رنگی با تناقض رنگ ها تفاوت دارااست. مثال کنتراست رنگی را در وب سایت رایاپارس بخوبی میتوانید ملاحظه کنید و متوجه گردید.

رنگ وب سایت و مارک تان را یک دست فرمائید
در صورتی پیش از ساخت وب سایت برندی دارید که در آن از رنگ های خاصی به کار گیری نموده اید، خوب میباشد از به عبارتی مخلوط رنگی در طراحی وب سایت خویش نیز به کارگیری فرمائید تا کل جوانب و قسمت های بیزنس شما به نظر رنگی دارنده مطابقت و یکپارچگی باشند. در صورتی مارک شما دارنده رنگ یا این که رنگ هایی میباشد که اثر معکوس بر تجارت شما دارااست، عالی میباشد آن را تغییر تحول دهید و بعد از آن در طراحی وب خویش از آن سود ببرید. مهم‌ترین نکته در‌این نصیب این میباشد که به معنای تداعی گردیده بوسیله رنگ منتخب تان به ذهن کاربر اعتنا کرده باشید. آیا دقیقا به عبارتی چیزی که می خواهید را القا می نماید یا این که نه؟ تحقیق و نظارت برندهای حریف قادر است به شما یاری دهد.
معرفی 8 رنگ کاربرپسند برای طراحی وب سایت
برای طراحی وب سایت می قدرت از رنگ های متعددی بهره برد که هرمورد جابجایی دهنده پیام منحصر به فرد به شخصی به کاربر میباشد.

به کارگیری از تناژ نارنجی رنگ، صورتی و قرمز‌رنگ
گزینش این رنگ ها بیشتر برای تارنما های دکان جامه توصیه میشود. اکثری از برند های بلندتر در هنگام استارت فعالیت از این رنگ ها به کار گیری می نمایند. این نوع رنگ جزء دوستداشتنی ترین رنگ ها برای طراحی وب سایت فروشگاهی میباشد. رنگ های تناژ نارنجی رنگ بر روی خریدار اثر بسیار بهتر می‌گذارد. رنگ های گرم به عموم احساس نوستالژی سال های کودکی و نوجوانی را می‌دهد.

به کارگیری از رنگ صورتی موفق در وبسایت
رنگ صورتی برای مخاطبان خانم بسیار دوست داشتنی میباشد. سایه صورتی یک فضای آهسته ساخت و ساز می نماید و به چشمان یوزرها فشار وارد نمی نماید. با زرد رنگ تماما همخوانی داراست و اذن میدهد متن در قبال رنگ پر‌نور پررنگ گردد.

اکثری از برند ها رنگ سیاه را به مکان رنگ زرد در کنار صورتی استعمال می نمایند. رنگ مشکی یک رنگ جهانی میباشد براین اساس می اقتدار از آن در مواقعی که پالت قابل قبولی ندارید به کارگیری فرمائید.

به کارگیری از رنگ سیاه در طراحی وب سایت
در صورتیکه از رنگ سیاه تحت عنوان رنگ مجموع وبسایت به کار گیری کنیم. چه می گردد؟ بخش اعظمی از برند های دارای شهرت از این رنگ به کار گیری کرده اند و سود ای جز تحسین یوزرها اخذ نکرده اند. با این وجود، به کار گیری از این طرح رنگی به مهارت های خاصی نیاز داراست. تولید شیب مطلوب و تعیین بقیه موادتشکیل دهنده پیاده سازی (مداد، برنامه کودکان، تصاویر و غیره) بسیار اصلی میباشد.
استعمال از طیف رنگی آبی‌رنگ
مقطع فرصت زمان بر میباشد که رنگ آبی رنگ آیتم استقبال قرار گرفته میباشد. سایه چشمگیر آبی‌رنگ تیره یا این که پر‌نور در شبکه‌های‌عمومی زیرا فیسبوک و توییتر به طور کامل نمایان میباشد. البته در صورتیکه برای سایت های فروشگاهی میخواهید از این رنگ به کار گیری نمائید به رنگی دیدنی خیس نیاز دارید. امروزه یکی شایسته ترین ترکیبات رنگ آبی‌رنگ دریا میباشد با اندکی اضافه کردن سایه سبز نعنایی.

چرا این رنگ اینقدر دوستداشتنی میباشد؟ سایه های آبی‌رنگ شایسته ترین وضعیت در وقار بخشیدن به عموم میباشد و اثر مناسب بر اخلاق آنان داراست. این یکی دلایلی میباشد که تعداد متعددی سایت با این رنگ بندی مشاهده می‌کنید.

استعمال از رنگ های سیاه، سپید، خاکستری
به کارگیری از این رنگ ها آرم دهنده نازکی، آسانی و کلاسیک بودن میباشد. مطمئنا منتقدانی وجود دارا‌هستند که‌این رنگ ها را برای وبسایت مطلوب نمی دانند. با این درحال حاضر در حالتی که این رنگ ها با خط روال پروژه مطابقت و همخوانی داشته باشد؛ استعمال از آنان برای وبسایت شما سودمند میباشد.

شایسته ترین نمونه تارنما اپل میباشد که از این رنگ ها به کارگیری نموده است و از این طرح رنگ برای کارت دعوت و ارائه اکثر تولیدها کمپانی به کار گیری می نماید.

مثلا ، چنانچه تارنما شما مخاطبان خاص را مقصود قرار دهد، پس میتوانید با جسارت از این رنگ ها به کار گیری نمائید. به صورت معمول، یوزرها به جهت آسانی این تارنما ها را به خیر و خوبی فهم می نمایند.

استعمال از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ در ساخت وب سایت
زمانی یوزرها با سایتی که از رنگ های خاکستری و آبی‌رنگ استعمال نموده است؛ مواجه میگردند، فورا میفهمند که در ادامه چیزی غیرمعمول و شایان توجه رفته اند. خصوصیت اساسی این طرح رنگ این میباشد که به مهارت خاصی در پیاده سازی گرافیک و اینترنت نیاز ندارد. می‌توانید آن را همان طور که دوست دارید به فعلیت برسانید و به هر حالا سود بسیار جذابی خواهید گرفت.

استعمال از سایه های طبیعی در وبسایت
تامین از گوشه و کنار زیست به تازگیً به قضیه مهمی تبدیل شد‌ه‌است. چرا؟

اشخاص دارای شهرت بیشتر راجع‌به آن سخن می نمایند.
تولیدکنندگان محصول ها متفاوت درپی نگهداری دور و اطراف زیست می باشند.
رسانه های جمعی و اجتماعی داده ها بیشتری در ارتباط آن می‌گویند.
امروز اکثری از عموم فکر‌میکنند وظیفه آنان این میباشد که کاری موثر برای طبیعت اجرا دهند.

به همین برهان استعمال از رنگهای مربوطه (به صورت معمول، سبز، زرد رنگ، قرمز رنگ و آبی رنگ دریایی) در طراحی وب سایت معنای جدیدی پیدا نموده است. به صورت خاص، طراحان با به کارگیری از این رنگ ها به روانشناسی بشر میپردازند.

آدم طبیعت را دوست دارااست و مدام آن را تحسین نموده است. به همین استدلال میباشد که هنگام دیدن رنگ های شبیه در بعضی از محصول ها یا این که تارنما ها، معمولاً سریعاً به مارک متکی بودن می نمایند و همین فرمان منجر اعتبار آن برند میگردد. برای پیاده سازی نرم افزار نیز بایستی این مورد ها را در لحاظ بگیرید.

به کار گیری از خاکستری، زرد رنگ و سبز تیره
تصور ادغام این سه رنگ در یک پالت بسیار مشقت بار میباشد. چرا؟ چون پیش از اینً اکثر وقت ها به آن دقت نکرده ایم.

در نگاه نخستین، این پالت رنگ چندان جالب وجود ندارد. تصور میکنید کهن میباشد. البته این جنبه ظریف خاص بودن آن میباشد. در برهه ای از مجال، استفاده کننده متوجه می‌گردد که تا قبل از اینً اینگونه چیزی ندیده میباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 383
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 50783
  • بازدید سال : 60656
  • بازدید کلی : 61422
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی